wordpress

Jag har nu äntligen lyckats komma igång med en ny blogg på engelska. Anledningen till att jag började blogga var egentligen inte för att föra dagbok online, utan det var här skulle vara en platform där jag vädrar min åsikter och tankar kring en och annat som influeras av vardagliga händelser, men som man kan tillämpa till andra mer djupa ämnen. Nu har detta uteblivit, vad förväntar man sig av en 15 årig liten tjej som tror envist att hon är så smart?? Haha skämtåsido, jag har iallafall kommit i underfund med hur extremt tråkigt det måste vara att läsa någon annans dagbok, därav de låga läsarsiffrorna. Men så har jag aldrig genuint försökt marknadsföra min blogg; slänger upp en länk på facebook gör inte så mycket nuförtiden, jag har väl aldrig riktigt velat antar jag. Men men nog om det, vad jag bara försöker säga är att jag skaffat en ny blogg där jag faktiskt bara kommer att skriva inlägg där jag vädrar mina åsikter om något ämne influerat av vardagliga händelser. Om ni känner för att kika in och se vad jag ahr att säga så är ni hjärtligt välkomna. Ni kan såklart fortsätta läsa om mina vardagliga I-lands problem här, jag slutar inte blogga på svenska bara för att jag skaffat en på engelska!
www.missmichellexie.wordpress.com

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0