Back to basics

Nya kursen har börjat otroligt bra! Visserligen är jag kanske inte helt återhämtad men jag fick en helg för rehab och det gjorde susen. Sova ut, ögna igenom allt som händer på facebook utan större intresse, zappa mellan kanalerna, lyssna på musik och inte riktigt behöva tänka på plugg, fan vad skönt det var! Men som allt annat i livet så varar inget för evigt, helgen tog slut och det var back to basics.
Den frasen är egentligen väldigt uttjatad; back to basics. Ända sedan Christina Aguilera döpte ett av sina album till Back to Basics så har den frasen fått världserkännande och alla bloggar och forum dränktes med frasen back to basics. Inom modevärlden blev trenden back to basics en självklarhet och de största modehusen presenterade kollektion efter kollektion med inslag och inspiration från the golden days. Jackie Kennedy blev ännu en gång en ikon för vår tids ungdomar och retro-looken har aldrig varit mer rätt än nu på senare år.
jag har själv hakat på den trenden en aning, bilden togs förra året på min mösspåtagning

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0