Personligtrekord

Jag har slagit personligtrekord; i att sitta i biblioteket och plugga. Som tidigare nämnt satt jag ca nio timmar igår, och de var det längsta hittills, men håll i er för jag har precis passerat det och med ganska mycket marginal. Klockan 09.20 satte jag mig i biblioteket idag och lämnade byggnaden 20.00 det ger mig alltså 10h och 40 minuter, hade jag suttit 20 minuter till så hade jag vart uppe på hela 11h! Och ingen paus tog jag heller, någonsin.

Precis som igår så har jag knappt ätit någonting idag heller, det är ingenting att skryta med egentligen. Men så gör jag ju inte de, tvärtom det är nog bra att man kan vara ärlig om man har ätit något eller inte, på så sätt vet omgivningen om det och kan hjälpa till. Just nu sitter jag på tåget, snart är jag hemma och då jävlar ska vräka i mig mat. Jag är såååå hungrig!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0