Nytt kapitel

Så var tentan över!!! Förstår ni hur skönt det är; att äntligen få lägga den boken i bokhyllan och veta att man aldrig mer behöver öppna den igen, frivilligt. Just nu har jag ingen aning om hur det möjligtvis har gått. Vissa frågor var jag nöjd med medan andra va absolut förvirring, de kändes som kuggfrågor! Ett B tror jag inte att jag kommer få, har jag tur så får jag ett C, som max. Fast då kommer jag att vara mer än nöjd, få ett C på biologisk psykologi...wow på den! Haha.

Efter tentan firades lättnaden med ingen mindre än Annelie. Sedan blev vi fler i form av grabbarna grus. Nu är jag på jobbet och inväntar en lugn söndagskväll ute i Vällingby. Det är så jäkla härligt att ha en helg där jag inte behöver plugga någonting alls. Att ha en helg ledigt, wow det har då inte hänt på minst två månader. Haha.

Kognitions kursen börjar imorgon så alldeles för snart drar det igång igen, men det blir nog bra. Man kan ju inte ha helg i en all evighet...

https://cdn2.cdnme.se/cdn/8-2/568845/images/2012/pic_194472554.jpg" class="image">


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0