Matte

Matte och Michelle går inte ihop. Vi passar bara verkligen inte, dels kan de ju bero på att jag inte har pluggat s mycket matte, dels beror det på att jag inte har något större intresse för det. Siffror, guuuuud så kul!!! INTE. Usch nej, nu har jag spenderat hela dagen med min kusin och pluggat en massa matte inför högskoleprovet imorgon, vi får se hur det hela går. Det brukar sluta med att jag sitter och gissar hejvilt på matte delen pga tidsbrist!

Nej jag ser inte fram emot att skriva provet imorgon, märks det?? Vad som däremot är skönt är såklart att jag inte jobbar den här helgen, kan ju behövas lite ledighet efter en heldagsskrivning. Vi får se vad jag hittar på imorgonkväll, ligga hemma i mys kläder eller vara ute och ränna? Haha jag tar de då!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0