Fan va jobbig du är Michelle

Det finns mycket här i livet som jag tycker om, men det finns minst lika mycket som jag inte tycker om. Vanligtvis upplyser jag om när jag tycker om någonting, det gör ju de flesta; ja, men det låter bra, eller ja vad kul det ska bli. Vi brister ständigt ut i sådana fraser där man låter sin omgivning veta att nu tycker jag någonting är positivt. Vad vi däremot låter passera obemärkt är oftast det vi inte tycker om, eller irritationsmoment som vi inte anser bör uppmärksammas då det kan uppfattas som väldigt spydigt eller otrevligt att göra. Jag ska nu vara sådär lagom jobbig och extremt otrevlig tänkte jag...

Vad är det med människor som ständigt måste(på ett eller annat sätt) alltid vara med om exakt ALLTING??!! -Jojo de känner sig väl egentligen ganska ensamma eller är rädda för att bli utlämnade och på så sätt inte vara en i gänget. MEN måste de vara all over the place?? (ja, jag syftar delvist på alla dessa sociala medier som gör det väldigt svårt att missa) fast också på deras beteenden; som individer alltså. Jag står bara inte ut med sådana människor, they drive me nuts! Personligen undviker jag den typen av människor, men de verkar ha det lite svårt att förstå de koderna jag skickar ut..?! Urgh! Idag är jag på ett grinigt humör, men de är inte pga PMS eller så, utan jag blev exponerad för irritationsmoment tidigt under morgonen...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0