dagar veckor månader år

Det känns som en evighet sedan jag gjorde ett inlägg och ändå var det bara tre dagar sedan...Tiden bara glider iväg, varken fort nog eller tillräckligt långsamt. Jag kommer knappt ihåg hur länge sedan jag sist dansade. Det värsta är vetskapen om att jag bara låter allting rinna iväg utan något speciellt motstånd, för vad är det jag ska motarbeta?? Jag har ingen aning. Jag har ingen aning om någonting, och jag verkligen ingen aning om vad min kurs går ut på nu. Än mindre är jag förberedd inför tentan nästa fredag, fredag! Hjärnanatomi och funktioner mina bästa vänner... I brist på något vettigt att tillföra ska jag bara avsluta det här med att säga att min bror och kusin är sjukt coola! Inte nog med att de ställer upp och åker med mig till Westlife's farewell konsert, utan de är båda två väldigt expressiva. Min bror skriver dikter som får tankarna att gå till Shakespeare och nobelpristagaren Derek Walcott, min kusin skriver egna låtar som han sedan sjunger och rappar. Hur coolt är inte det?? Jag ser med andra ord framemot vår resa till London nu i sommar!
coola gänget sommaren 2010

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0