ännu ett inlägg om våren

Haha! Ja, jag tänkte haka på trenden och skriva om hur absolut underbart det är att våren är här; Glassa i solen, soaking the sun, gå på promenader, sitta med en kall öl(alternativt något annat mer välsmakligt), ta en cigg(!), sitta mitt i Kungsan och dricka kaffe, läsa en bok eller mysa, ja you name it! Listan kan göras väldigt lååång. Jag tänker då försöka vara ute i solen så mycket som möjligt och få i mig en massa D-vitamin; det är bra för skelettet har jag fått lära mig, haha! Skämtåsido, jag tänkte iallafall att det kanske är roligare och framförallt uppfriskande att sitta i solen och plugga, än att ruttna inne i skolans bibliotek. Ni anar inte hur många dagar jag önskar att jag kunde sitta ute i solen istället för att mysa med alla böcker. Men så finns det ju en anledning till att jag väljer att stanna inomhus, man tycker ju att jag kanske bara borde packa ihop mina saker och gå ut om jag så gärna vill de?! Problemet är ju(surprise surprise) pollen...Yes, alla pollenallergikers bästa vän när våren kommer, då blir man sådär lagom mysig med snuva och röda ögon. Jag måste se till att gå till läkaren och få mina droger utskrivna, hehe. Ja, jag benämner min medicin som droger, för det är i princip sett likadant. Nu råkar mina allergitabletter inte vara morfin, men hey, de har samma grundeffekt på kroppen ändå; helping out.

Jag ska inte babbla så mycket mer nu, måste börja läsa ikapp två kapitel och göra lite research inför en laboration!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0