all day all night

Jag har egentligen inte alls tid för att skriva ett grammatiskt korrekt och vettigt inlägg just nu, tentan är om bara två dagar!! På fredag är det bu eller bä för mig. Jag har helt  allvarligt övervägt att skippa tentan på fredagen och göra omtentan i maj istället, men så vill jag inte släpas med den här skitkursen fram till maj! Det är(efter mycket tänkande) bättre att bli klar med den nu så att jag kan lägga all ny energi på nästa kurs, utan att behöva oroa mig för biologin. Haha.
Jag bänkade mig i skolans bibliotek från 11.30 till 20.30 idag, med andra ord hela dagen och i princip hela kvällen. Imorgon ska jag försöka ta mig in lite tidigare så att jag kan åka hem senast sju. Det vore ju skönt att kunna vara hemma och äta middag...Jag har en sådan extrem huvudvärk just nu, dels beror det på att jag endast har suttit stilla hela dagen och skrivit och läst, men så beror det nog också på faktumet att jag knappt har ätit någonting. Jag har fått i mig tre skivor lingongrova, ett äpple, lite annanas och en vaniljlatte på hela dagen...Till mitt försvar så handlar det bara om att jag glömmer av mig. När jag bara sitter och är passiv känner jag inte av hunger, det är inte förrän jag blir riktigt hungrig som jag känner av det och då mår jag bara nästan illa och vill inte ha mat. Självklart är det här bara en fas under tenta-perioderna, jag måste ägna all vaken tid åt att plugga inför den ju!!
Nog om det, nu ska jag kolla på senaste avsnittet av New Girl och sedan lägga mig. Hon är ju trots allt kvart i tolv...hehe
Godnatt på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0