Snorhalt

Usch och fy, idag gled jag bokstavligt talat på vägen in till stationen. Det var så extremt halt efter en minor regnperiod på morgonen. Toppen på tårtan var såklart att jag hade klackarna på...ni som saknade underhållning nu på morgonen missade en episk solo-show imorse..haha.

Apropå episk show, så hade jag en på balettklassen idag. Det var ju ett tag sedan jag tog klasser och jag kan då påpeka att jag är något ur form...hehe. Stabiliteten är som BORTBLÅST och jag gled genom klassen på samma sätt som jag gled in till stationen. Men men , jag ska inte klaga, för flexibiliteten sitter kvar, hah!

Jag ska inte underhålla så mycket mer, har fortfarande ca 100 sidor kvar att läsa ikapp. Jag har glidit runt på biologiska psykologikursen lika mycket som jag glidit på väg in till stationen och på baletten. Det är dags att rätta till det nu. Och eftersom jag inte riktigt kan göra något åt väderväxlingarna eller magmusklernas återkomst på en millisekund, så kan jag alltid börja med att läsa ikapp på kursen iallafall.
Tjingeling!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0