On fire

Ursäkta mig för mitt ovårdade språk.

Fan va sur jag är!!! Nej sur är inte ens tillräckligt. Jag är frustrerad, trött och extrem jävla förbannad!!!' Fanfanfan min vecka började ju alldeles perfekt nu. Det här är precis vad jag behöver. Inte nog med att jag redan är en vulkan som spricker snart av nervositet, att dagens händelse behövde inträffa, ja det var ju bara grädden på det hela. Självklart kommer tentan vara så jäkla svårt så att jag med lite pyttelite tur skrapar ihop mg ett D eller så. Gaaaaaahhhhh!!!!!

Vet vad det värsta är???!!! Att jag är så sur så att jag inte ens kan koncentrera mig! Jag kan inte samla ihop tankarna och bara plugga på de sex sidor jag har och kråkanteckningarna som jag fört från föreläsningarna. Helt perfekt! Mon kväll blev ju precis så jäkla effektiv. Jag måste få utlopp för aggressiviteten känner jag och bara spotta ut all ilska jag har. Just nu vill jag bara slå något, eller rättare sagt den förbannade datorn i biblioteket i rum 511D. Jag kommer då ALDRIG mera sätta min fot där inte!! Ta mig fan att jag ska.

Om det inte går bra imorgon ska kan jag ju redan nu konstatera att min dag kommer att vara gjord, och på alla hjärtans dag av alla dagar. Inte nog med att jag har tenta liksom, utan kvällen innan så ska allting bara gå i kras och den 14 börjar redan på minus. Helt jävla perfekt! Och får jag inte träna snart så kommer jag väl börja lägga på mig en massa för-att-orka-plugga-snack. Allting är fel just nu. ALLTING!!!

Hej på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0