Exakt så som rubriken är känner jag. Mitt hjärta bröt precis och så gjorde mina tenta-anteckningar som jag skrev idag. Jag satt i biblioteket från tolv till sex idag och har skrivit ner en massa anteckningar för min tenta imorgon, självklart skulle det bli ett problem mot slutet. Jag hade skrivit sex sidor, och bytte sedan dator, då skrev jag de två sista sidorna som tydligen inte gick att spara...Men det visste ju inte jag, så där satt jag och skrev på som bara den; tankarna flög around the world och jag hade ett sådant otroligt flöde. När klockan slår sex kommer det en annan elev och säger att hon har bokat rummet från klockan sex, det var såklart helt okej för mig, jag hade ju bara bokat till 18.00. Snabbt sparar jag dokumentet och loggar ut. Efter det går jag till en annan dator bara för att skriva ut dokumentet tänkte jag, självklart finns det inget dokument. Skiten sparades tydligen aldrig, och tro mig jag sparade den! Jag förstår mig kanske inte på min mac än så länge, men en vanlig hederlig PC är inte ett problem. Nu vet jag alltså inte vart mitt dokument har tagit vägen, jag vet bara att det inte finns kvar och jag måste skriva om allting ikväll. Kvällen innan min tenta och mina briljanta anteckningar går upp i rök! p e r f e k t ! ! ! Mitt liv kretsar kring studierna just nu, så jag kan alltså säga att mitt liv befinner sig i KAOS- och FRUSTATIONSLÄGE. RIP TENTAN!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0