Påsk ju

Så var det ett riktigt bra tag sedan jag sist var här, jag har som tidigare nämnt att jag kommer att lägga mer tid på min engelska blogg än den här då jag kände att min svenska sedan lång tid tillbaka nådde sitt 'bäst före datum'. Jag är förvånad över att det ens fanns en handfull personer som faktiskt orkade fortsätta läse en sådan blaska som jag förde, haha!! Applåder till er!
Påskhelgen är mitt lov, nu är det inte lika generöst som när man fortfarande gick i skolan och fick sitt 'en veckas lov' men men, jag klarar mig, jag får ju fyra dagar där man inte ens behöver känna sig skyldig till att plugga. Fredag till måndag, det låter ändå mycket, vad fan ska jag göra under de resterande två dagarna om man räknar bort idag??
Inatt satt jag och kolla på Snabba Cash(äntligen) haha. Jag har ju hört en massa tjat om Joel Kinnaman och Daniel Espinosa och hur de två intar Hollywood och allt vad det innebär sen Snabba Cash, så det var väl lika bra att ha checakt av den på min 'att se lista'. Nu råkade den gå på SVT så jag spelade bara in den ju, sjukt smidigt! Men om det nu råkar vara så att ni inte har sett den; se den. Nog störde jag mig på JW's något överdosering av gelé i håret, men sådant går att förbise...
Glad påsk på er!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0