Kaos

Hur härligt är det inte med kaos i centralen?? Speciellt när det är som stökigast så ska självklart tre av fem spärrar bli trasiga vilket orsakade en lång och otålig kö ner till tunnelbanorna från pendeln. Jag lovar, man kunde känna hur morgonstressen ökade sekund för sekund! Haha, jo som tur är så vaknade jag på rätt sida imorse så en sådan stressfaktor kom inte riktigt åt mig, men alla de andra..Jag hade varit så extremt stressad om jag inte vaknade på rätt sida, oavsett om jag hade bråttom eller inte; på morgonen orkar man helt enkelt bara inte med en massa komplikationer och störningsmoment, vi är ju så känsliga för sådana stimulis då.

Jag ska inte gnälla så mycket mer. Idag är jag glad och planerar på att försöka fortsätta vara de, även om mitt grupparbete gör mig något förtvivlad!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0